Å bruke Lycamobile er enkelt, bare klikk nedenfor for mer informasjon.
Kan jeg bruke VoIP-tjenester på min Lycamobile?

Under våre vilkår og betingelser Lycamobile har rett til å begrense eller hindre tilgang til visse nettsteder og tjenester over sitt nettverk . I dag Lycamobile tillater ikke bruk av Lebara Talk over Lycamobile datanettverk. Dette vil ikke hindre deg i å få tilgang slike tjenester via alle tilgjengelige WiFi-tilkobling.

 

Glemt PIN / PUK-koder
Hvis du har aktivert SIM PIN-kode og deretter feil angitt PIN-koden i din Lycamobile tre ganger vil SIM-kortet automatisk låses. I dette tilfellet må du taste inn PUK-koden. PUK-koden vises på SIM-kortholderen som kom i startpakken.

Ta vare på den. Hvis du allerede har min Lycamobile vil du også finne PUK-koden der - klikk her for ålogge inn. Hvis ikke, kan du ringe vår kundeservice avdeling på 3332 (93 #) eller 9473 3332 / 2154 7171, og de vil gjerne hjelpe deg
Min telefon er stengt
Dersom SIM-kortet ikke fungerer når du først aktiverer det på mobilen, har du en SIM-lås.

Hvis du har vært med din nåværende leverandør mer enn 1 år, kan låsen fjernes gratis. Ta kontakt med din nåværende leverandør direkte for å be om koden som vil tillate deg å fjerne SIM-lås.

Hvis du har hatt telefonen mindre enn ett år, bør du spørre leverandøren av håndsettet hvor mye det vil koste å fjerne SIM-lås.
Hvor kan jeg kjøpe en Lycamobile SIM eller ladekort?
Du kan kjøpe Lycamobile SIM & ladekort på ulike steder eller på nettet.
Hva er Min Lycamobile?
Min Lycamobile er en måte å holde oversikt over dine samtaler og meldinger på nettet. Du kan bli med fra våre nettsider og få tilgang til masse nyttige verktøy. Finn ut mer om min Lycamobile.
Hvor kan jeg finne Lycamobile nummer?
Når du setter inn Lycamobile-SIM, kan du vise nummeret ved å ringe * 151 # (eller # 97). Nummeret vil også være tilgjengelig på SIM-emballasjen.
Kan jeg beholde mitt gamle mobilnummer?
Ja det du kan. Du trenger bare å følge noen enkle trinn for å beholde ditt gamle nummer:
  • Ring Lycamobile kundeservice på 3332 (93 #) - Kostnader fremkommer - eller 9473 3332 / 2154 7171 for å få mer informasjon.
  • Vi snakker deg gjennom trinnene for å beholde ditt gamle mobilnummer.
Har samtaler andre kostnader?
Ja, vi har startavgift for hver samtale.
Hvordan kan jeg kontakte noen hvis jeg har et problem?
Gå til Kontakt Lycamobile siden for fullstendig informasjon om de ulike måtene du kan kontakte oss.
Hvordan kan jeg slutte å motta uønskede meldinger eller SPAM?
Når du mottar en tekstmelding fra et selskap du ikke har nummeret til kalles det SPAM. Dessverre kan ikke Lycamobile hindre deg fra å motta disse uønskede meldingene med mindre du ønsker å forby alle tekstmeldinger. Disse selskapene har sofistikerte måter å få mobilnumre på. En måte å unngå SPAM er å være forsiktig med hvilke nettsteder du gir ditt mobilnummer til.
Er det noen månedlig eller skjulte kostnader?
Nei, aldri.
Hvorfor er det en blinkende konvolutt på min mobil?
Den blinkende konvolutten angir at tekstmeldingsminne er fullt. Dette vil vanligvis hindre deg fra å motta flere tekstmeldinger inntil du sletter noen gamle.

Du kan slette meldinger fra Innboks, Sendt eller Kladd for å frigjøre litt plass. Antall meldinger du kan lagre, vil variere fra ett håndsett til et annet.
Hvor kan jeg kjøpe Lycamobile?
Lycamobile SIM-kort og ladekort er tilgjengelig i mange butikker i hele Norge.
Hvordan gjør jeg en internasjonal samtale med Lycamobile?
Når det gjelder å ringe til utlandet, bruk Lycamobile akkurat som andre mobiler eller faste telefoner. Bare slå nummeret du trenger: 00 etterfulgt av landskoden, så ditt retningsnummer og telefonnummer, og trykk på send knappen.

Vær oppmerksom på at de fleste tale og tekst tjenester i andre land ikke nås når du ringer utenfor dette landet.
Hvordan Aktivere Mobilt Internett?
For å aktivere Mobile Internet tjenesten må du være over 18 år. Hvis du vil bruke mobilt internett, må du ha riktige innstillinger på telefonen din. Ring kundeservice for å be om innstillingene. Vi vil sende deg SMS-meldinger for å oppdatere telefonens Internett innstillinger automatisk. Pass på at du godtar denne meldingen og lagrer innstillingene. Hvis du trenger hjelp, bare ring 3332 fra din Lyca Mobile - Kostnader fremkommer.

Trykk her for å se dine mobile internett innstillinger.
Hvilke mobiltelefoner kan jeg bruke med Lycamobile?
Produktet vil være støttet for de fleste telefoner. Hvis det ikke er støtte for ditt håndsett ring kundeservice - Kostnader fremkommer .
Min mobiltelefon synes å være låst
Hvis mobiltelefon skjermen viser noen av følgende når du først setter Lycamobile SIM i telefonen: "blokkert ',' utestengt ',' feil SIM" eller "SP lås" kan telefonen være låst til et annet nettverk.

Det er flere måter å låse opp telefonen på, ring vår kundeservice på 9473 3332 / 2154 7171 for ekspert råd.
Jeg har ikke brukt min Lycamobile på en stund og det har nå sluttet å fungere. Hvorfor?
Vi vil automatisk deaktivere SIM-kortet hvis du ikke bruker det til å ringe eller sende en tekstmelding på mer enn 90 dager.

Dessverre vil SIM-kortet ikke være tilkoblet og mobilnummer ikke være tilgjengelig til bruk etter denne tid.
Mitt SIM-kortet er mistet / stjålet. Hvordan hindrer jeg noen andre fra å bruke den?
Ta kontakt med kundeservice på 9473 3332 / 2154 7171 så snart som mulig, og en av våre rådgivere vil hjelpe deg.
Kan jeg sende Premium SMS og ringe fra Lycamobile?
Nei, vi tilbyr vi ikke premium SMS eller premium samtale som en del av vårt produkttilbud.
Hvor mye koster det å få tilgang til personsvar?
Lycamobile mobilsvar-tjenesten har blitt automatisk aktivert. For å ringe telefonsvareren fra din Lycamobile, tast 3331 (eller 91 #). Tilgang til mobilsvar er helt gratis.
Hvordan kan jeg aktivere roaming ved hjelp Lycamobile?
  • Roaming tjenester er automatisert, og det skal fungere så snart du reiser utenlands.
  • I tilfelle du ikke har tilgang til alle tjenester, kan du slå av og på din telefon, og du skal kunne bruke tjenestene uten problem
Hva er Auto påfylling og hvordan virker det?
  • Denne tjenesten er for øyeblikket utilgjengelig.
Hvorfor kan jeg ikke sende eller motta SMS?
Først og fremst må du sørge for at du har nok penger på saldoen din for å kunne sende SMS. Dersom du fortsatt ikke er I stand til å sende/motta SMS, bør du skjekke Meldingssentral nummeret som du kan finne i instillinger for SMS - Nummeret skal være +4794733111. Hvis det er annet nummer der, skriv inn +4794733111 istedenfor, skru mobilen din av og deretter på igjen og prøv å sende dine usendte SMS meldinger en gang til. Vennligst kontakt kundeservice hvis du fortsatt har samme problem etter å ha fullført disse instruksene.
Norge Gruppeområde
Tilbake til toppen Rull ned
Live Broadcast - Live Audio Broadcast of PSL T20
 
PSL Banner
* This is a mandatory field